Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υψηλη ραπτικη και κασουαλ ρουχα.

Μπουργκα και μπικινι.

Ο χιτωνας του Νεσσου,

τα ιματια του Χριστού σε κληρωση..

Ζαρα στις πρωτες αναζητησεις της γκουγκλ..

-φορεσα ενα χρονο το ρασο, Στελιο..

-γιατι το πεταξες;

-φευγεις κι απ αυτο π αγαπας..

Γκρι και καφε τα ρουχα του πατερα..

Μαυρα της μανας..

"Σύμφωνα με το πρωτοκολλο βραδινο ενδυμα" έγραφε η προσκληση...

Το "πουκαμισο το θαλασσι"

τραγουδουσε ο Νταλαρας..


Τζακετ στα φοιτητικα χρονια κι η "ελευθεροτυπια"

 ως αξεσουαρ παραμάσχαλα..

Με ζιβαγκο ο σοσιαλισμος,

με παπαδιστικο γιακά οι Μαοικοι..


"Στις μπουτικ, στις μπουτικ" σατιριζε  ο Θειος την καταναλωση του μισθου της  ανυπσντρης κορης..

"την εποχή του Παγκαλου ηταν κοντες οι φουστες"..

-μη τρωγεσαι με τα ρουχα σου!

-εχω αγχος..

Ο αντρας θελει καλο φαγητο, καλο σεξ και σιδερωμένα πουκαμισα.

Ιδια πανομοιότυπα μαυρα μαλλνα φορουσε ο Στηβ Τζομπς..

Άσπρο το εσχατο ρουχο,

το σαβανο..

-την εχω ετοιμη τη βαλιτσα μου ειπε η υπό διαζυγιο αλλα κι η γιαγια που περιμενε το θανατο..

Φασιονβικτιμς τα υποπροιοντα του ΚΛΙΚ και του Κωστοπουλου..

-πρωτη φορα σε βλεπω με  πουκαμισο Στέλιο

-Μη μασας, απ τη λαικη ειναι..

Λακης με  τα ψηλα ρεβερ..

Για τη φανελα!! Παιξτε για τη φανελα!!.

Νορθ φεις!! Να το παρεις!! Ειπε η πωλητρια.. Ειναι διαβατηριο για το χιονοδρομικο! 

Τα ρουχα του πεθαμενου να τα δωρισετε!!.

-σου χω κρατησει τα "φωτικια" απ τη βαπτιση σου..

-τι θα φορεσεις στην εκλησια Στελιο;

-Το κουτούμι!! Και ξεκαρδιζοταν η οικογενεια..το 1974

Γαμπριατικο κουστουμι εικοσι ενα  χρονια μετα απ τον Βαρδα-Αναγνωστοπουλο. 

Στις γυμναστικες επιδειξεις α δημοτικου

 με ποδοκινητη μηχανη σιγγερ εραβε η μανα τη στολη ,

 απροκοκκινο σορτακι με σταυρωτες τιραντες,

το πηρα απ τα χερια της, το φορεσα,

τοσο ζεστο, τοσο τρυφερο υφασμα δε με ξαναγγιξε..

Σχόλια