Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 Γεύση τ αλλιωτικου!

Κόντρα στη μοδα..


-Συντηρητικα ντυνεσαι,ειπε το παιδι απο ευκαταστατη οικογένεια στο γυμνασιο τ Αγιου Κωνσταντίνου..

-Εχουν οντοτητα τα ρουχα?


Μπακαλακος  και "Αγροτικα"

κι ελιωσε το βινυλιο μετά απο εκατό παιξιματα στο πικ απ της καφετεριας στο χωριο.."ε οχι δεν πουλαμε, και με οι παππουδες μου ήταν αγροτες" 


-Επειδη μαλλον" πουλαμε και πουλιομαστε" δε βαζεις λιγο Καζαντζιδη. 

-Αργοτερα π θα φυγουν οι παραγωγοί..

" φτιαχνονται" μ αυτα..


-Έχει παρτυ το Σαββατο, ελα θα κανεις ωραίες γνωριμιες.., συμμαθήτρια στο φροντιστηριο. 

-Τι ειναι το ωραιο?


In , αουτ και must, ρουχα, κουζινες, ιδεολογιες..


Καρφωνε ενα ρακος σημαιας του ΠΑΣΟΚ στις 19 Οκτωβρη του 1981 το πρωι ο συμμαθητής..

 - Ανατρεπεις κυβερνήσεις ρε μπαγασα..

-Δε ξερω, αλλά ο πατέρας μου μού πε οτι ολα θα ναι καλύτερα..

-Μακάρι, παμε για μπάλα? 

-Πάμε..

Κι αφησε τη σημαια..

-παρτην ρε, θα την βαλουμε στο κορνερ..


Ιπποκρατους και Σόλωνος γωνια,

18 Νοέμβρη του 1985,  Πανσπουδαστικαριοι να μου εξηγουν οτι η δολοφονια Καλτεζα "δε πρεπει να οδηγησει το κινημα σε " αγονη παλη"

-Τι ειναι γονιμο?

-Ο, τι λεει η θεωρια τής ταξικης παλης!

-Α. Ενταξει!!


Μ εσπρωξε μια υπαλληλος-συναδελφος απ το βιβλιοπωλείο "Πυρινος Κοσμος" που μ ηξερε. 

-Φυγε καλέ, ΜΕΑτζης είναι μάλλον, το "παιζει" ΚΝΕ..

-Το" παιζει" γενικα, θ ανοίξετε εσείς?

Εχει καταληψη στο ΧΗΜΕΙΟ.

-Ανοιχτα είμαστε, οι εντασεις οδηγουν σε βιβλία σα τα δικα μας..

-Ουτε ενα βιβλιο σας δε θ αγοραζα  απο σας, πολλη θολούρα!

-Ειναι μοδα ο μυστικισμός..εισαι εκτος μοδας.. 

-Και το εμποριο του!Ειμαι εκτος γενικως..


  Εφυγε κι ο Αρης κι η Αθανασια  ενω πιναμε μπυρα στα Εξάρχεια στις 6 Δεκεμβρη του 2008, πηραν και τα μπουκαλια μαζι τους..

-Φυγε Στελιο γι Αγρινιο, θα γινει εξέγερση, σκότωσαν παιδι στη Μεσολογγιου..

 Παρηγγειλα ηρεμος μια ακόμη μπυρα,

μόνος μου..Εξέγερση?


Ξύπνησα το μπαρμπα Σπύρο, τον επονομαζομενο και "Παριπ", κοιμοταν κατ στο πέλαγο, δίπλα στο τρακτερ...

20 στρέμματα καπνο, τρια ανυπαντρα κοριτσια..

-Εγερθητι, Μπαρμπα Σπυρο, εμεινε απο πετρελαιο το τρακτερ!!

Σταματησαν τα μπεκ, τραβα σπιτι, αυριο θα κανεις εξαερωση..

-Εχεις το μπιτονι το δ'κο σας εδω?

-το  χω κι ειναι γεμάτο, προλαβαίνεις να ριξεις στο ρεζερβουάρ.

-Να σαι καλά ωρε Στελιο, αλλος δε θα το κανε αυτο..

-Αλλος δε θα ητανε εδώ..,

οι αλλοι κοιμουνται τωρα..


 - Νωρίς σχολασατε συναδελφε,

 ειπε ενας σχολικός συμβουλος, στις μια και εικοσι σ ενα μονοθέσιο που ηρθε να μ επιθεωρήσει.. 

-Αργα ήρθατε εσείς, μεχρι τις δωδεκα αντέχει ο δασκαλος, μεχρι το Μαιο, μετα ειναι "κατα συνθηκην ψευδος"

-Κατα συνθηκην ψευδος ειναι ολη η εκπαίδευση, απαντησε..


 - Καταλαβα ολες τις αλληγοριες  στο κειμενο σου!!

Και περναει γεματη αλληγοριες κινησεων, λέξεων..


--Σιγα τα ωά!!

Ωά ζητουσε αρχαιομαθης Γερμανός στρατιώτης το 1942 στη Βαβω μου,..

-Πού πονάς? Τον ρωτουσε..


Θρησκευτικη ακαμψια...

Τ αλλιώτικο σε διωξη .. Σε  μοναξιά..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Επιβιβαση σε καΐκι στον Αστακο για το πλησιέστερο των Επτανήσων.. Σκληρη απ τη μοιρα υποχρέωση τον ανάγκαζε να παει εκει.. Επιβιβαση χαράματα σ ενα ταξι με αμιλητους συνεπιβάτες για νοσοκομειο της Αθήνας..  Επιβιβαση σε λεωφορειο του ΚΤΕΛ Αιτ/νιας  στην πλατεια Ξηρομερου. Ομορφο κοριτσι, ρωτουσε τον οδηγό πού ειναι το χωριό Ξηρομερο. -Δεν υπάρχει χωριο Ξηρομερο, τι ψάχνεις;; -Ενα παιδι, φίλος μου, τ αγορι μου.. Απ το Ξηρομερο μου πε οτι ειναι, στην Αθήνα τον γνωρισα, εφυγε ξαφνικά, ήρθα να τον βρω.. Επιβιβαση με στολη εξοδου ασιδερωτη, μάτια κοκκινα απ το κλαμα, εσερνε το "λουκανικο" τού Στρατου.. -Λείπουν 47 δραχμες, ζητιανεψα τα υπόλοιπα σε"σειρές  μου" στο λοχο, ηταν αναπάντεχο.. Εχασα τον πατερα μου, πρέπει να φτασω απόψε Λάρισα, θα ρθουν απ το χωριο να με παρουν. -Επιβιβασου φανταρε μου! Και γυρισε αλλού το κεφάλι με το πηλικιο και το κοκκινο σειριτι., ο σταθμαρχης του ΟΣΕ στην Ξάνθη.  Επιβιβαση σε τρόλεϊ με μια πτυσσόμενη βιβλιοθηκη παραμασχαλα  που ...
 Τι μας τρομαζει; Οτι ξεσκιζονται οι βεβαιοτητες μας; Οτι εξατμιζονται οι ιδεολογιες μας; Οτι οι άνθρωποι φοβουνται; Οτι η ανθρώπινη ιστορια ειναι μια λιμνη αιματος; Οτι η τεχνολογικη εποποιία σβηνει τα φωτα, παγώνει τους ανθρώπους; Οτι πνίγονται ανθρωποι στο Αιγαιο και σ άλλες περιοχες της Μεσογειου; Οτι βιάζονται γυναικες  καθε μερα; Οτι θελει φακελακι ο γιατρός; Οτι  οι πόλεμοι δε σταματουν; Οτι υπάρχει μισος; Οτι οι Κινέζοι εχουν δικτατορια; Ότι τα παιδια βαριουνται στα σχολεία; Οτι οι παπαδες είναι αμαρτωλοι; Οτι ο σοσιαλισμος απετυχε; Οτι ο Εκτωρ Κουφοντινας οδηγει τα Εξαρχεια σε διάσπαση; Οτι δε γινεται κατανοητος ο Πουτιν που θελει να υπερασπιστεί την ανατολίτικη νοηματοδοτηση εναντι της δυτικής; Οτι η Αιτωλοακαρνανια δεν εχει πια καπνά κι η Ζάμπια στην Κεντρική Αφρική καλλιεργει τσεμπελια; Οτι μας σκλάβωσε η pfizer, ο Μητσοτακης, ο Τσιπρας ΈΜΜΕΣΑ που λεει κι ο Γιασονας; Έμμεσα, η νεα πολιτικη ενοχοποιηση!! Εμμεσα, ο νέος φασισμος!! Έμμεσα, ως απογονοι του Αδαμ, κ...
 Ένα προσκύνημα προγράμματιζε κρυφά απ' όλους . Τους κοιταζε, τους ακουγε να λεν για τα διεθνη, τη φτώχεια, την ακριβεια αλλά ο νους του κι η καρδια του ταξιδευε.. Θα ξεκινουσε απ την γωνιά της αποθηκης που κατά τη διηγηση της μανας του ηταν η κουνια του..  Μπουσουλωντας,  στη στάση που ειρωνεύονται οι ορθολογιστες της συγκυριας, θα εφτανε μεχρι το χωραφι, θα αφηνε τα χερια του και το προσωπο του θα χωνοταν μες το χωμα,  οπως στο σωμα της αγαπημένης του.. (Στ αεροδρόμιο "Ελληνικό" το καλοκαιρι του 1977, μετα απο 26 χρόνια μεταναστης στο Αμερικα κατεβηκε τη σκάλα της ολυμπικ αϊργουεης  και φιλησε την μελωμενη πισσα, την πίστα της νοσταλγιας του..)  Κρύος αερας στην πλάτη του, ανασηκωθηκε.. Χωματα στο προσωπο του. Το δεξι του χερι στηριχτηκε σ ενα τελάρο ξεχασμενο στο χωραφι,  οι γαμπες του ορθωθηκαν! Πρώτη φορα!! Περπαταει πια!!  Το δεξι πρωτα, ξυπολητος προχωρησε.. Δυο φορες κοιταξε πισω.. Κανεις!! Έτρεξε σ ενα γαλάζιο που τον καλούσε! Ελευθερια κ...